تبلیغات اینستاگرام؛ راهی برای افزایش نرخ بازدید2023-10-30
افزایش پروفایل ویزیت اینستاگرام + 8 راه افزایش کارینو
شما می توانید از دایرکت خود اسکرین شات بگیرید و در قالب پستی به سوالات متداول مخاطبان خود یا ابزار محبت آن ها در قالب رضایت مشتریان پاسخ دهید. تمام این موارد کمک به دیده شدن بیشتر پست شما و جذب فالوور هدفمند می کند همچنین زمینه ورود شما به اکسپلور را فراهم خواهد کرد. بهترین زمان انتشار پست، زمانی است که بالاترین درصد فالوورهای شما در اینستاگرام مشغول به فعالیت هستند. با استفاده از آمارهایی که ابزارهای اینستاگرام در اختیار شما قرار می دهند، می توانید بهترین زمان انتشار پست را متوجه شوید.
بنابراین هنگام تولید محتوا تلاش کنید محتوای ارزشمند و جذاب ایجاد کنید، تا توسط افراد به اشتراک گذاشته شود. برای مثال نقل قولی الهامبخش یا اینفوگرافیکی با ارزش توسط کابران بارها و بارها به اشتراک گذاشته میشود. هنگامی که کابری پست شما را در استوری خود بازنشر میدهد، مخاطبانش برای مشاهده پست وارد صفحه شما میشوند. بنابراین این سبک تولید محتوا میتواند روشی عالی برای معرفی خود به مخاطبان و فرصتی برای افزایش فالوور باشد. شما هم میتوانید پس از اینکه تعداد مخاطبین پیجتان کمی افزایش یافت، از دایرکتهای جالب،اسکرین بگیرید و استوری بگذارید. این کار به شما کمک میکند تا علاوه بر تولید محتوای بیشتر و فعالتر، تعامل بیشتری از فالوورهای خود دریافت کنید.
چراکه 27 درصد از کاربران شبکههای اجتماعی میگویند که محصولات و برندهای جدید را از طریق تبلیغات مییابند. از طرف دیگر، تبلیغات اینستاگرام میتواند به بیش از 1.2 میلیارد نفر یا 20 درصد از جمعیت بالای 13 سال جهان برسد. در ادامه فهرست دلایلی را مطرح میکنیم که اهمیت تبلیغ پیج در اینستاگرام را بیان میکند. را خزش کند و با بررسی تعامل کاربران با پیج بیزینس شما، میزان سوشال سیگنال پیج اینستاگرام را مستقیما بر اعتبار وب سایت تاثیر دهد.
گاهی میتوان کپشن را طوری نوشت که مخاطب به دیدن محتوا تا آخر تحریک شود. در مثال زیر با «نوشتن کی فکرش رو میکرد آخرش اینجوری شه» مخاطب را برای دیدن محتوا تشویق میکند. فکر نکنید اگر یک هفته پرکار باشید و هفته بعد پیج را خالی بذارید، پیشرفتی میکنید.
پیشنهاد میشود برای هر پست حداکثر از 10 تا 15 هشتگ مرتبط استفاده کنید. در دنیای شلوغ اینستاگرام، محتوای اورجینال و خلاقانه حرف اول را میزند و کپیبرداری از محتواهای دیگران نه تنها فایدهای ندارد، بلکه باعث میشود در میان انبوهی از محتواهای مشابه گم شوید. کاری را بهصورت معمول انجام نمیدهید، برای اولین بار در لایو به اشتراک بگذارید. برای مثال اگر بلاگر آرایشی هستید؛ ولی تا امروز با مواد آرایشی ارزان قیمت آرایش خلیجی انجام ندادهاید، این کار را با اعلام قبلی در لایو انجام دهید. هرچه افراد تایم بیشتری روی محتوا بگذارند، اینستاگرام آن را ارزشمندتر میداند و در نتیجه به افراد بیشتری نشان میدهد.پس شما باید با هوشیاری چند ثانیه برای خودتان ایجاد کنید. هرچند وقت یکبار سراغ پستهای قدیمی بروید و جواب کامنتهای آن را بدهید.
این نوع محتوا معمولاً بهسرعت در بین کاربران پخش میشود و بازدیدهای زیادی را به خود جذب میکند. محتوای چالشی یا محتوای سرگرمکننده، معمولاً بیشترین شانس را برای وایرال شدن دارند. استفاده از جملات ساده و جذاب در پایان کپشن میتواند تعامل کاربران را افزایش دهد. همچنین، در استوریها میتوانید از استیکرهای تعاملی مانند “Swipe Up” (برای حسابهای تجاری با بیش از 10,000 فالوور) یا لینک استوری برای هدایت کاربران به یک صفحه خاص استفاده کنید. این تکنیکها میتوانند کمک کنند محتوای شما بازدید بیشتری بگیرد و تعامل مخاطبان بیشتر شود. برای مثال، استفاده از استیکر سوال در استوری به شما امکان میدهد تا از نظرات و ایدههای مخاطبان خود مطلع شوید.
یکی دیگر از راههای افزایش پروفایل ویزیت در اینستاگرام پیدا کردن هشتگهایی است که به پست مرتبط هستند. همانطور که گفتیم هر چقدر آمارهای مربوط به پروفایل ویزیت بیشتر باشد، نشانهای از کارکرد مثبت شما در پیج است. بسیاری از کاربرانی که از پیج دیدن میکنند، شما را فالوو میکنند تا در آینده بتوانند محتواها را نیز مشاهده کنند. همین افراد بعدها از شما محصولات را نیز میخرند و یا در بین پستهایی که منتشر کردهاید، یک محصول را انتخاب و خرید میکنند. علاوه بر خدمات خرید بازدید اینستاگرام، خدمات دیگری نیز برای افزایش تعامل در شبکه های اجتماعی وجود دارد که از مهمترین آنها میتوان به خرید شیر اینستاگرام و خرید ممبر ایتا اشاره کرد.
مثلاً وقتی کاربری مشغول خواندن یک مقاله درباره طرز تهیه غذای موردعلاقهاش است، تبلیغهایی درباره ظروف آشپزخانه، قابلمههای باکیفیت و سوپرمارکتهای آنلاین برای خرید مواد غذایی مشاهده خواهد کرد. گوگل و شبکههای اجتماعی مثل اینستاگرام و فیسبوک اطلاعات جامعی دربارهی مخاطبانی که تبلیغات شما را دیدهاند ارائه میکنند. در مقابل، تبلیغات پولی برای کسب و کار شامل کمپینهایی با هدف فروش است. یعنی مخاطب بهجای طی مراحل چرخه بازاریابی درونگرا (جذب، تبدیل، صمیمیت و شوق) به یکباره به مشتری تبدیل میشود. تبلیغات پولی در فروش تاثیر بیشتری دارد و سریعتر از بازاریابی ارگانیک، نتیجه میدهد. تبلیغات در گوگل ادز، تبلیغات در توییتر و تبلیغ در استوریهای یک بلاگر نمونههایی از این نوع بازاریابی هستند.
یکی از شبکههای اجتماعی که میتواند تغییر بالقوه ایجاد کند، اینستاگرام و داشتن پیج اینستاگرام است. در کل هشتگها برای دستهبندی کلمات کلیدی در شبکههای اجتماعی کاربرد دارند. این قابلیت کاربردی اینستاگرام به شما کمک میکند تا بازدید پستهای خود را افزایش دهید. اما شما برای گرفتن بهترین نتیجه از هشتگها باید نکاتی را رعایت کنید که پایین تر به آنها اشاره خواهیم کرد.
از رنگها، فونتها و سبکهایی استفاده کنین که با تصویر کلی برندتون همخوانی داشته باشه. برای رسیدن به بهترین نتایج، باید تبلیغاتتون رو بهطور مداوم بهینه کنین. این فرمت که شامل ویدئوهای کوتاه و خلاقانهست، اخیراً خیلی محبوب شده.
از ویدیوهای کوتاه و حداکثر 15 ثانیه برای ریلزها استفاده کنید، مگر آنکه محتوای خاص و ارزشمند برای انتشار دارید. اما منظور از بازدید در اینستاگرام چیست و چطور میتوان بهترین ترفند افزایش بازدید پست اینستاگرام را به کار برد؟! اگر به دنبال اموزش بالا بردن بازدید پست اینستاگرام هستید، در این مقاله همراه ما باشید تا 33 ترفند کاربردی برای افزایش ویو پیج اینستاگرام به شما آموزش دهیم. اگر این تعاملات را نادیده بگیرید، بعد از مدتی تمامی مخاطبان خود را از دست میدهید.
هر زمان که سایت شما در نتایج جستجو دیده شد، لینک وب سایت شما ناخود آگاه به دلیل همان اعتماد انتخاب خواهد شد که این خود دلیلی بر افزایش CTR و افزایش بازدید سایت و در نهایت افزایش فروش خواهد بود. قبلا در مورد تاثیر لینک سازی و لینک سازی داخلی در افزایش CTR و رتبه سایت صحبت کردیم. همانطور که میدانیم، تاثیر لینکها در افزایش اعتبار دامنه و صفحات آن زیاد است و میتواند به شکل چشمگیری باعث افزایش بازدید سایت شود.
بسیاری از کاربران اینستاگرام بعد از یک روز کاری طولانی، به سراغ ریلزها میروند و ویدئوهای جذاب میبینند. گاهی اوقات بنا به دلایل مختلف، ممکن است نخواهند ویدئو را با صدا نگاه کنند. در چنین شرایطی استفاده از زیرنویس به دیده شدن آن ویدئو کمک میکند. چرا که کاربران بدون صدا هم متوجه میشوند، محتوای آن ویدئو چه چیزی است.
صرف نظر از اینکه اکانت تجاری اینستاگرام شما در چه موردی است، چنین محتوایی ایجاد کنید و مخاطب شما آن را برای دوستان خود ارسال میکنند. در روش اول افرادی که در این کار تخصص دارند، پیج شما را از طریق پاپ آپ اینستا تبلیغ میکنند. همچنین از طریق اکانتهای اینفلوئنسرها یا پیجهای تبلیغاتی، برای شما بنرهایی را منتشر میکنند که منجر به ورود کاربران به پیج شود. در این روش کاربران واقعی و مخاطبان هدف وارد پیج میشوند و شانس فروش، افزایش تبدیلها و سرنخها را به همراه دارند. اینکه مخاطبان شما چه کسانی هستند؟ به چه چیزهایی علاقهمند هستند؟ چه نوع محتوایی توجه آنها را جلب میکند؟ برای پاسخ به این سوالات وقت بگذارید و با فالوورهای خود گفتگویی صمیمی برقرار کنید. به کامنتها و دایرکتهای آنها با دقت پاسخ دهید، نظرسنجیهای جذاب برگزار کنید و از آنها بخواهید که نظرات و پیشنهادات ارزشمند خود را با شما به اشتراک بگذارند.
همانطور که از نام این نوع تبلیغات پیداست، کسبوکارها ویدیویی از محصول، سرویس یا خدمات خود را بهعنوان استراتژی تبلیغات پولی به نمایش میگذارند. این تبلیغات معمولاً در رسانههایی مانند یوتیوب، آپارات و حتی تلویزیون پخش میشوند و ممکن است قبل از نمایش ویدیو اصلی، در حین پخش یا پس از آن به نمایش درآیند. تبلیغات همسان به نوعی از تبلیغات پولی گفته میشود که در آن، محتوای تبلیغاتی از نظر ظاهری با محیط یا بستری که در آن قرار دارد هیچ تفاوتی ندارد.
برای این کار چرخدنده را در گوشه بالا و راست صفحه پروفایل خود انتخاب کنید. از این قسمت مطابق تصویر میتوانید پروفایل خود را به تجاری تغییر دهید. برای اینکه بتوانید بازدیدکنندگان صفحهتان را به دنبالکنندگان و مشتریان همیشگی تبدیل کنید، لازم است خلاقیت بیشتری در روند کارتان داشته باشید. با استفاده از ابزارهایی که اینستاگرام در اختیارتان گذاشته، این خلاقیت را بروز دهید. برای مثال میتوانید با سوال و جوابهایی که در استوری منتشر میکنید، تعامل بیشتری با مردم داشته باشید. هرچه میزان تعامل در صفحه شما بالاتر باشد، اینستاگرام صفحهتان را به افراد بیشتری نمایش میدهد.
با استفاده از انتشار پست های مشارکتی به راحتی شما می توانید علاوه بر افزایش بازدید، افزایش فالوور هم برای پیج خود به ارمغان بیارورید. اگر واقعاً می خواهید با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید، بهتر است به جای ۲۰ تصویر با تاثیر گذاری متوسط، یک عکس شگفت انگیز را به اشتراک بگذارید. گام مهم برای پیدا کردن مخاطب هدفمند و ورود به اکسپلور استفاده از هشتگ های پربازدید و مرتبط با پست شما است. اینستاگرام به پست ها و پیج هایی که تعامل بیشتری را به خود جذب می کنند اهمیت زیادی می دهد بخصوص اگر این جذب تعامل در ساعات اولیه انتشار محتوا باشد.
پس اگر میخواهید افزایش بازدید در اینستاگرام را تجربه کنید، حتما ریلز بسازید. اگر میخواهید فقط به اندازه بازدیدی که میخورید، هزینه پرداخت کنید، از خدمات تبلیغات بازدیدی جریان استفاده کنید. در این روش تبلیغات در چند پیج مختلف نمایش داده میشود و شما فقط بهاندازه ویوی گرفتهشده پول پرداخت میکنید. اگر پیج کوچکی دارید، سعی کنید از هشتگهای که تعداد پست کمتری دارند، استفاده کنید تا در شلوغی هشتگهای میلیونی گم نشوید.
استوریها همچنین به شما این امکان را میدهند که با مخاطبان خود بهطور صمیمی و بیواسطه ارتباط برقرار کنید و لحظات روزمره و اتفاقات جالب را با آنها به اشتراک بگذارید. علاوهبر آن با استفاده از موسیقیهای ترند و افکتهای خلاقانه نیز میتوانید ریلزهای جذاب و پربازدید تهیه کنید و مخاطبان بیشتری را به سمت پیج خود جذب کنید. اگر به دنبال راهی سریع و آسان برای افزایش بازدید پستها و ویدیوهای اینستاگرام خود هستید، خرید بازدید اینستاگرام راه حلی سریع، آسان و مقرون به صرفه برای رسیدن به این هدف است. با استفاده از این خدمات میتوانید به تعداد بازدید پستها و ویدئوهای خود را افزایش داده و مخاطبان بیشتری را به سمت پیج خود هدایت کنید. همچنین خرید بازدید در مقایسه با روشهای دیگر تبلیغات اینستاگرام مانند تبلیغات پولی، بسیار مقرون به صرفهتر است.
حالا چطور بهترین ساعت را پیدا کنیم؟ کلید این کار دادههای Insight است.
چرا میگوییم فالوورهای فیک برای پیج مضر هستند؟ این فالوورها نرخ تعامل پیج شما را به شدت پایین میآورند. از طرفی اگر شما فالوور فیک داشته باشید، پستهای شما وارد اکسپلور اینستاگرام نمیشوند. دلایل زیادی برای پایین بودن بازدید وجود دارد بهخصوص اگر پیج اینستاگرامتان را به تازگی راه انداخته باشید. مثلا ممکن است به درستی از هشتگها استفاده نکرده باشید یا هنوز نوع محتوایی که توجه مخاطبان را جلب کند پیدا نکرده باشید. سعی کنید در مورد جنبههای مختلف کار خود صحبت کنید و فقط از یک منظر به کسب و کار خود نگاه نکنید.
اینستاگرام یکی از محبوبترین شبکههای اجتماعی است که قابلیتهای متنوع و گوناگونی دارد و علاوه بر جنبهی سرگرمی و ارتباط با دوستان و نزدیکان، میتوانید از جنبهی کاری این شبکه اجتماعی نیز استفاده کنید. بهعنوان مثال، اگر محصول جدیدی را عرضه کردهاید یا یک رویداد خاص برگزار کردهاید، میتوانید آن را در هایلایت ذخیره کنید تا بازدیدکنندگان جدید بتوانند آنها را مشاهده کنند. این کار باعث میشود که محتوای شما دائماً در دسترس باشد و بازدید از استوریها بهطور مداوم افزایش یابد. برای مثال، اگر یک چالش خاص در حال محبوب شدن است، میتوانید نسخهای مرتبط با برند یا حوزه فعالیت خود از آن ایجاد کنید و توجه کاربران را به خود جلب کنید. جوایز جذاب و مرتبط با مخاطبان هدف شما میتوانند انگیزه بیشتری برای شرکت در مسابقه ایجاد کنند. همچنین، استفاده از هشتگهای مخصوص مسابقه باعث میشود محتوای شما راحتتر پیدا شود و تعامل بیشتری داشته باشد.
بیو هم از دیگر قسمتهایی است که باید در پیج خود قرار داده و با چند کلمه مختصر کسب و کار خود را به شکل هنرمندانه و حرفهای توضیح دهید. به گونهای که هر کاربری به خواندن یک جمله شما را متفاوت و خاص ببیند. محتوایی که تولید می کنید برای جامعه هدف پیج جذاب نبوده است یا از تعامل با کاربران غافل بوده اید. از ابزارهای اینستاگرام برای تحلیل و انتخاب بهترین زمان انتشار پست استفاده نکرده اید. رعایت نکاتی از قبیل هشتگ گذاری، استفاده از لوکیشن و تولید محتوای جذاب می تواند به بالا بردن بازدید پست ها کمک کند.
کپشن نویسی حرفهای اینستاگرام یکی از راههای افزایش ویو پست اینستاگرام است و باید به آن توجه زیادی داشته باشید. کپشنهای دوستانه، خودمانی و مرتبط با پست به همراه استفاده از اموجیها به افزایش بازدید صفحه اینستاگرام کمک زیادی میکند. پروفایل ویزیت به معنای تعداد کاربرانی است که از صفحه کاری شما در اینستاگرام دیدن کردهاند. ابزارهای آنالیز، مجموع کل افرادی را که از زمان راهاندازی پیج، از پروفایل دیدن کردهاند، نشان نمیدهد.
به اطلاعاتی از جمله کاهش یا رشد تعداد فالوورها و تعداد کل تعامل کاربران با پیج را هم خواهید دید. طراحی چینش پستها ظاهر پیج شما را زیبا میکند و این زیبایی میتواند منجر به افزایش بازدید از پیج شما شود. البته این مورد، نکته ضروری نیست و اولویت در محتوایی است که تولید میکنید، اما به دلیل اینکه با دنیایی از کسب و کارها و محتواها سروکار دارند و این طراحی میتواند به نوعی مزیت رقابتی شما باشد. یکی دیگر از ترفندهایی که باعث افزایش بازدید پیج شما میشود، نوشتن بیو مناسب و توضیحات پروفایل کامل است. سعی کنید در بیو پیج خود کسب و کار خود را به صورت مختصر توضیح دهید و هدف خود از راهاندازی این پیج را به مخاطبی که تازه قرار است از پیج شما بازدید کند را نشان دهید.
آنالیز پیج اینستاگرام برای رشد و افزایش فالوور – از صفر تا صد
علاوه بر رقبای مستقیم، دنبال کردن پیجهای مرتبط با حوزهی فعالیتتان نیز مفید است. با این کار میتوانید ترندهای روز صنعت خود را رصد کرده و از ایدههای ناب دیگران برای تولید محتوای جذاب الهام بگیرید. به کارگیری CTAهای واضح و مشخص در کپشن پستها و استوریها به مخاطبان میگوید که دقیقا از آنها چه انتظاری دارید و نرخ تعامل پیج شما را به طرز چشمگیری افزایش میدهد. همچنین اگر محتوای باارزشی در گذشته منتشر کردهاید، از فراموش شدن آنها جلوگیری کنید.
تگ کردن ID در استوری
پس همین امروز با خرید بازدید اینستاگرام از وبسایت مقصد، بازدید پستها و ویدیوهای خود را افزایش داده و شاهد رشد و رونق پیج خود باشید! کلمه Reach معیاری است که به صورت تقریبی و حدودی کاربرانی که از پست شما بازدید کرده اند را نشان میدهد و کلمه impression معیاری است که تعداد کل دفعاتی که پست شما دیده شده است را نشان میدهد. شبکه های اجتماعی امروزه نقش بسیار پررنگی در زندگی روزمره ما دارند و هر فرد به نحوی با این شبکه ها در ارتباط است. میتوان «کاپریلا» را به عنوان یکی از پلتفرمهای برتر برای تبلیغات آنلاین هدفمند معرفی کرد.
دوباره برگردید و بررسی کنید شما کدام یک از موارد بالا را بدون اینکه بدانید، انجام میدهید. اگر میخواهید رشد پیج اینستاگرام خود را سادهتر و آسانتر داشته باشید و یا فرصت فعالیت مستمر در اینستاگرام را ندارید، میتوانید از خدمات اینستاگرام با پروموشن باکس استفاده کنید. با استفاده از این خدمات، میتوانید با صرفهجویی در زمان و انرژی، به رشد سریع پیج اینستاگرام خود دست یابید.
- {
- تبلیغات در شبکههای اجتماعی یکی از بهترین استراتژیها برای تأثیرگذاری بر فروش است. |}
- برای کاملتر شدن این بخش نیز میتوانید آدرس سایت یا کانال تلگرام خود را نیز قرار دهید تا بتوانند بیشتر و بهتر شما را بشناسند.
- به طور کلی، قالبهای محتوایی به پست تکی، پست اسلایدی، لایو، استوری و ریلز تقسیم میشوند. {
- دیروز توی شرکت یکی از همکارام که ورزش میکنه؛ ولی شیرینی هم خیلی دوستداره، دیدم یه شیک دستشه! |}
- با استفاده از تکنیکهای بهینهسازی مناسب، میتوان نرخ تعامل، دیده شدن و ویو پستها را به شکل چشمگیری افزایش داد. {
- داشتن یک برنامه منظم برای تولید محتوای کوتاه ضروری است، زیرا باعث میشود دنبالکنندگان برای رسیدن به اهداف تجاری با شما همراه شوند. |}
کاربران زیادی به برند شما علاقهمند هستند و بدون درخواست یا اطلاع شما، برایتان محتوا تولید میکنند. سعی کنید این نوع محتوا را به صورت رایگان در استوری خود قرار دهید یا حتی پست کنید. استفاده از این نوع محتوا در صفحه به پیج شما ارزش و اعتبار میبخشد.
این مورد نیز همانند استوری های تعاملی کمک به افزایش بازدید پست اینستاگرامی شما دارد و همچنین افزایش فالوور را نیز به همراه خواهد داشت. بازنشر محتوا در استوری اینستاگرام یکی از مهمترین رازهای افزایش بازدید پست اینستاگرامی شما است. از جمله موارد بسیار مهم برای افزایش بازدید پیج این است که به صورت پشت سر هم و حداقل روزانه محتوا تولید کنید ، سعی کنید در هر شرایط و مکانی از ایجاد محتوای جدید غافل نباشید .
برای افزایش بازدید اینستاگرام، یک سری نکات و استراتژی وجود دارند که ملزم به رعایت آنها هستید. قابلیت Instagram Collabs یا همان پست مشترک اینستاگرام به شما اجازه میدهد تا یک پست را به صورت مشترک و همزمان با یک پیج دیگر منتشر کنید. در این صورت فالوورهای هر دو پیج میتوانند پروفایل پیج دیگر را مشاهده کرده و از این طریق به محتوای آن صفحه دسترسی داشته باشند. این قابلیت که به منظور تعامل بیشتر بین پیجهای همکار از سمت اینستاگرام عرضه شده است، میتواند تاثیر زیادی در افزایش بازدید پست اینستاگرام شما داشته باشد.
یکی از بهترین راهها برای درک بهتر فضای رقابتی و الگوبرداری از استراتژیهای موفق، دنبال کردن پیج رقبای اصلی و برندهای مطرح حوزه فعالیتتان است. با تحلیل محتوای این پیجها متوجه خواهید شد که چه نوع محتواهایی با اقبال مخاطبان روبرو میشوند، چه فرمتهایی بازخورد بهتری میگیرند و چه تکنیکهایی در جلب توجه دنبالکنندگان موثر هستند. استفاده از تگ لوکیشن به اینستاگرام این امکان را میدهد تا محتوای شما را به افراد حاضر در آن مکان خاص نمایش دهد.
{توجه به کیفیت محتوای تولیدی
|}برگزاری مسابقه و پستهای جایزه دار، یکی از مهمترین روشها برای افزایش بازدید در اینستاگرام است. با این روش کاربران بیشتر با شما آشنا شده و شانس فالوو شدن خود را هم افزایش میدهید. با انتشار استوری خلاقانه میتوانید نظر کاربران بیشتری را به خود جلب کنید. استفاده از استیکرها در استوری به جذابیت بیشتر آن کمک میکند و میتوانید تعامل بیشتری از کاربران دریافت کنید. استفاده از واترمارک روی محتوای اینستاگرام یا سایر پلتفرم آسیب زیادی به تجربه کاربری وارد میکند! بنابراین برای جلوگیری از آسیب به عملکرد محتوایتان در اینستاگرام، استفاده از واترمارک را فراموش کنید.
برای مثال، استفاده از فیلترهای محبوب، آهنگهای جدید یا چالشهای ترند میتواند به دیده شدن بیشتر محتوای شما کمک کند. برای ایجاد استراتژی مؤثر، باید از استیکرها بهدرستی استفاده کنید. برای مثال، استفاده از استیکر نظرسنجی برای دریافت بازخورد یا استیکر سوالات برای پرسیدن نظرات فالوورها میتواند میزان تعامل را به طرز چشمگیری افزایش دهد. همچنین، برگزاری چالشها یا نظرسنجیهای موضوعی بهویژه در زمینههایی که به علاقهمندیهای فالوورها مرتبط است، میتواند باعث جلب توجه و افزایش مشارکت شود.
این موارد باعث ترغیب کاربر برای بازدید از پیج میشوند و در حالت کلی منجر به افزایش بازدید اینستاگرام میشوند. برای دیدن آمار بازدید اینستاگرام کافیست به بخش insight مراجعه کنید که در پروفایلتان قرار دارد. در این قسمت میتوانید ببینید پستها در مجموع چندبار دیده شده و چند کاربر آنها را دیدهاند.
فعالیت مستمر برای افزایش بازدید اینستاگرام و حفظ مخاطبان بسیار مهم است. یک برنامهی زمانی مشخص برای انتشار محتوا داشته و به آن پایبند باشید. با این کار به الگوریتم اینستاگرام نشان میدهید که پیج شما فعال است و به مرور زمان، پستهای شما در معرض دید تعداد بیشتری از کاربران قرار خواهد گرفت. ریلزهای اینستاگرام نسبت به ویدیوهای معمولی اینستاگرام، 67 درصد توجه بیشتری را جلب میکنند. از آنجایی که مخاطبان به دنبال محتوای کوتاه و دقیق از برند شما هستند، تولید ریلزهای باکیفیت و حاوی اطلاعات مفید میتواند بهترین ترفند افزایش بازدید پست اینستاگرام باشد.
این نوع تبلیغات به شما اجازه میده تا چندین تصویر یا ویدئو رو تو یه تبلیغ به نمایش بذارین. مثلاً اگه یه فروشگاه آنلاین دارین، میتونین از کاروسل برای معرفی محصولات مختلف استفاده کنین. ما در آکادمی اینفوگرام خرید فالوور و view را به شما توصیه نمیکنیم.
تبلیغات اینستاگرامی