آموزش اینستاگرام ادمین 2024-03-17

آموزش رایگان ادمینی از 0 تا 100 مقدماتی تا پیشرفته عبادی مارکتینگ

این دوره مخصوص افرادیه که می‌خوان از هر لحظه‌ی آزادشون استفاده کنن و درآمد بسازن. اگر وقت‌های خالی داری و دنبال یه راه هوشمندانه برای پول درآوردنی، این دوره همون چیزیه که لازمت می‌شه! مسیر یادگیری ادمینی مسیر کوتاهیه و با حداقل سه هفته زمان‌گذاشتن به مرحله کسب درآمد می‌رسید.

خوبی شغل ادمین اینستاگرام این است که می‌توانید همزمان چند اکانت را با هم اداره کنید، در نتیجه درآمد ماهانه‌تان هم بیشتر خواهد بود. همچنین شاید نیاز باشد جلوی دوربین بیایید و با کاربران خود صحبت کنید. کاربران عاشق این هستند که بدانند پشت یک پیج حرفه‌ای چه کسی ایستاده و چطور برای آن تلاش می‌کند.

در ادامه، یاد می‌گیرید چگونه یک پیج عادی را به یک پیج بیزینسی و حرفه‌ای تبدیل کنید و از قابلیت‌های پیشرفته اینستاگرام برای مدیریت بهتر بهره ببرید. برای دستیابی به نتایج عالی در مدیریت پیج، تحلیل و ارزیابی دقیق از عملکرد ضروری است. ادمین حرفه‌ای باید توانایی استفاده از ابزارهای تحلیل مانند Insights اینستاگرام را داشته باشد تا بتواند عملکرد محتواهای منتشر شده مانند پست‌ها، استوری‌ها و ریلزها را آنالیز کند. اگر میخواهید به جواب چگونه ادمین اینستاگرام شویم برسید، باید با منابع آموزشی در دسترس نیز آشنا باشید تا بهترین استفاده را از آن‌ها داشته باشید. در ادامه بهترین منابع آموزش رایگان ادمین اینستاگرام را معرفی می‌کنیم. ابزارهای تخصصی مدیریت شبکه‌های اجتماعی برای افزایش کارایی و بهینه‌سازی عملکرد بسیار مهم هستند.

این تحلیل‌ها به او کمک می‌کنند تا متوجه شود چه نوع محتوایی بهترین بازدهی را دارد و چه زمانی برای انتشار محتوا مناسب‌تر است. خلاصه حرف این است که برخی از کسب و کارهای محلی نزدیک به شما هم امکان استخدام ادمین اینستاگرام حضوری را دارند. متاسفانه بعد از فیلتر شدن اینستاگرام، آگهی‌های استخدام ادمین اینستاگرام تنوع ندارد و به روز نیست. تجربه راه‌اندازی ۶ کسب و کار مختلف رو دارم، مشاور ده‌ها برند بزرگ اینترنتی هستم و تا الان بیش از ۱۰ هزار دانشجو در دوره‌های آموزشی من شرکت کردن.

یادتان باشد در ارتباط با کاربران‌تان، نه زیادی صمیمی شوید و نه زیادی خشک! از همه این‌ها که بگذریم، اصلاً چطور باید ادمین اینستاگرام شد؟ برای ادمین شدن، چه مهارت‌هایی باید داشت؟ این‌ها سوال‌هایی است که در ادامه به آن می‌پردازیم. اگر می‌خواهید به عنوان یک اینفلوئنسر در اینستاگرام فعالیت کنید، باید استراتژی‌های خاصی را دنبال کنید. در این بخش، ما به شما آموزش می‌دهیم که چگونه یک اینفلوئنسر موفق شوید.

گاهی اوقات یک ویدیوی وایرال می‌تواند به‌اندازه صدها میلیون صرف بودجه برای تبلیغات، بازدهی داشته باشد. وقتی که برای ۵ پیج مختلف برنامه‌ریزی استراتژیک انجام دهید، پس از مدتی در این مهارت حرفه‌ای خواهید شد. برخی از کارفرمایان، به‌شدت نسبت به جزئیات حساس‌اند و حتی به زمان حاضر شدنتان در جلسه آنلاین توجه می‌کنند. اگر با کارفرما به‌شکل دورکاری همکاری می‌کنید اهمیت نظم دوچندان می‌شود. طبیعتا کسب‌وکارها هم در جایی‌ بیشتر فعال هستند که کاربران در آن حضور دارند.

به عنوان ادمین اینستاگرام باید مهارت‌های مختلفی را داشته باشید. اگر هیچ ایده‌ای از مهارت مورد نیاز برای ادمین شدن در اینستاگرام ندارید، اصلاً نگران نباشید. در کنار هر مهارت ادمین اینستاگرام در این مطلب، مطالب و ویدئوهای آموزشی مربوط به آن را هم لینک می‌کنیم. برخی اوقات بعضی از اینفلوئنسرها برای هماهنگی تبلیغاتشان به نفر دومی نیاز دارند تا به آن‌ها کمک کند. شما ادمین دایرکت اینستاگرام اینفلوئنسر می‌شوید و دایرکت‌های مربوط به تبلیغات را برای او پاسخ می‌دهید و زمان تبلیغات را برای او مشخص می‌کنید. در واقع وظیفه شما به عنوان ادمین اینستاگرام در اینجا، مثل همان دستیار مجازی است.

این نوع از کامنت‌ها برای همه افراد و کسب و کارهای فعال در اینترنت گذاشته می‌شود. شناخت اصول اولیه اینستاگرام، به شما کمک می‌کند تا بتوانید به راحتی در این پلتفرم حرکت کنید و از ابزارهای مختلف آن به بهترین شکل استفاده کنید. همچنین، این دانش به شما کمک می‌کند تا با اصطلاحات تخصصی اینستاگرام آشنا شوید و بتوانید با سایر ادمین‌ها و کاربران این پلتفرم به راحتی ارتباط برقرار کنید.

اگر می‌خواهید به سرعت رشد کنید و به تعداد بیشتری از مخاطبان دسترسی پیدا کنید، می‌توانید از تبلیغات اینستاگرام استفاده کنید. در این بخش، ما به شما آموزش می‌دهیم که چگونه یک کمپین تبلیغاتی موثر برای اینستاگرام ایجاد کنید. قطعا،ذره‌ای تردید تو ذهنت نداشته باش که ادمینی بدون چهره رو به طور مفصل یاد دادیم. ما چندین شاخه ادمینی داریم که تنها برای یکی از این شاخه‌ها نیازه چهرتون معلوم باشه. ادمینی بلاگری تنها شاخه‌ای از ادمینیه که نیاز به حضور مستقیم جلوی دوربین داره. باقی شاخه‌های ادمینی مثل، تعامل، دایرکت و کامنت، سناریونویس و تولید محتوا و...

وظایف اصلی ادمین فروش شامل مدیریت فروشگاه اینستاگرام، مدیریت موجودی و محصولات، پاسخگویی به مشتریان، مدیریت سفارشات و ارسال محصولات است. کاپریلا، به عنوان یک سرویس تبلیغات کلیکی هدفمند، با مناسب‌ترین هزینه، بالاترین کیفیت و بازدهی از تبلیغات را ایجاد میکند. از سوی دیگر، کاپریلا با نمایش محتوای مناسب و مرتبط با صفحه به صفحه یک وبسایت، بیشترین درآمد از تبلیغات را برای وبسایتها ایجاد میکند.

همچنین جذب فالوور در اینستاگرام کار بسیار طاقت‌فرسایی خواهد بود. به شما پیشنهاد می‌کنم که به کارفرما قول جذب فالوور عجیب و غریب در همان ابتدا را ندهید. کاربران حاضر در اینترنت نمی‌توانند به راحتی به پیج‌ها اعتماد کنند و جذب‌شان شوند.

با تدوین استراتژی‌ محتوایی به صورت منظم و همکاری با سایر اینفلوئنسرها تعاملات پیج خود را به سطوح بالاتری منتقل کنید. با بهره گیری از آموزش‌های تخصصصی مانند فیلم آموزش اینستاگرام فارسی و بهترین پیج‌ آموزشی اینستاگرام می‌توانید مسیر رسیدن موفقیت را کوتاه‌تر و شیرین‌تر کنید. سئو یا بهینه‌سازی همیشه یکی از مسائل مهم و تاثیرگذار در جذب مخاطبان هدفمند بوده است.

او با ایجاد محتوای هدفمند (در قالب پست و استوری) محصولات را به شیوه‌ای خلاقانه به مشتریان معرفی می‌کند. این معرفی در قالب تصاویر باکیفیت یا ویدیوهای جذاب انجام می‌شود. به این صورت نه تنها تعداد فالوورها روز به روز بیشتر می‌شوند، بلکه بسیاری از آن‌ها تبدیل به مشتریان واقعی می‌شوند. یک ادمین حرفه‌ای، در مورد تبلیغات رایگان و پولی اینستاگرام، اطلاعات خوبی دارد. با این تبلیغات، پیج را به سایر مخاطبان و مشتریان معرفی می‌کند. بنابراین یک ارتباط موثر با دنبال کنندگان برقرار نموده و آن‌ها را تبدیل به مشتری می‌کند.

همچنین، یک ادمین باید استراتژی‌های جذب فالوئر و افزایش تعامل پیج را به‌خوبی بشناسد. خوشبختانه بازار کار ادمین اینستاگرام در کشورمان ایران بسیار خوب است. اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی است که تاکنون به رونق میلیون‌ها کسب و کار کمک کرده . رشد این پلتفرم، فرصت‌های شغلی بسیار خوبی را به وجود آورده است که یکی از آن‌ها ادمین اینستاگرام نام دارد.

یعنی باید در ساعت مشخصی از روز منتشر شود و موضوع آن از قبل مشخص و فایل آن طراحی شده باشد. این که همه کسب و کار ها به اینستاگرام و تبلیغات نیاز دارند بدیهی است و همه از اهمیت آن آگاه هستیم. بله، برای این‌که مهارت‌های شما همیشه به‌روز بمونه، آپدیت‌های دوره رو بدون نیاز به پرداخت هزینه مجدد در اختیارتون قرار می‌دیم. همونطور که قبلا بهتون قول دادیم، با داشتن این دوره، به‌هیچ دوره‌ دیگه‌ای نه الان و نه در آینده نیاز پیدا می‌کنید.

این شغل به خاطر رشد چشمگیر اینستاگرام یک فرصت پردرآمد محسوب می‌شود و بیشتر افراد به دنبال این هستند که برای پیج‌های بزرگ کار ادمینی را انجام بدهند. کپزی در این مقاله مراحل ادمین شدن و مهارت‌های لازم را بررسی می‌کند. زیرا هر روز کسب و کارها، بیش از پیش به اهمیت حضور در فضای مجازی پی می‌برند. آن‌ها پیج خود را راه‌اندازی و فعالیت خود را در این فضا شروع می‌کنند.

شناخت این الگوریتم، به شما کمک می‌کند تا بتوانید محتوای خود را به گونه‌ای تولید و منتشر کنید که بیشترین دیده شدن را داشته باشد. در این بخش، ما به شما خواهیم گفت که الگوریتم اینستاگرام چگونه کار می‌کند و چه عواملی بر روی نمایش پست‌های شما تاثیرگذار هستند. اینستاگرام برای وایرال کردن ویدیوها و پست‌ها از الگوریتم‌های خاصی استفاده می‌کند که در بلاگ و منابع رسمی خود توضیح داده شده است.

با استفاده از ابزارهای تحلیل، می‌توانید بهترین زمان برای پست گذاشتن در پیج خود را پیدا کنید. همانطور که در بخش‌های قبلی توضیح داده شد، عوامل متعددی بر روی هزینه ادمین پیج اینستاگرام تاثیرگذار هستند. از جمله این عوامل می‌توان به اندازه پیج، نوع فعالیت، میزان تعامل، خدمات مورد نیاز، تجربه و تخصص ادمین، و همچنین منطقه جغرافیایی و نرخ تورم اشاره کرد. ادمینی اینستاگرام به مجموعه اقداماتی گفته میشود که شما با استفاده از آن ها میتوانید پیج اینستاگرام خود یا اطرافیان رو به الگوریتم برگردانید و افزایش فروش و فالور به ارمغان بیاورید.

در ادامه به بررسی جزئیات درآمدی ادمین‌های اینستاگرامی پرداخته می‌شود. برای موفقیت و رشد پایدار یک پیج، آشنایی و بهره‌برداری موثر از اینستاگرام مارکتینگ امری ضروری است. این فرایند شامل طراحی و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی، همکاری با سایر اینفلوئنسرها و بهره گیری از اینستاگرام مارکتینگ برای تبلیغات هدفمند است.

در کنار بهره‌گیری از محتواهای رقبا سعی کنید از خلاقیت خودتان برای تولید محتوا و تبلیغات استفاده کنید. گاهی وقت‌ها یک خلاقیت شما آنقدر بازدهی مثبت دارد که حتی رقبا سعی می‌کنند از شما تقلید کنند. بنابراین پس از دست گرفتن پیج کارفرما، یکی از اولین کارهایی که باید انجام دهید، افزایش امنیت پیج است. الگوریتم‌های اینستاگرام تعیین می‌کنند که محتوای شما در اکسپلور برود یا خیر. اگر تعامل افراد با محتوای شما مطابق الگوریتم‌های اینستاگرام باشد، محتواهای شما به افرادی بیشتری توسط اینستاگرام نمایش داده می‌شود پس سعی کنید در مورد الگوریتم‌های اینستاگرام تحقیق کنید.

کار دیدوگرام اینه که ادمین‌های اینستاگرام رو به کسب‌وکارهایی که نیاز به ادمین دارن، وصل کنه. این پلتفرم کمک می‌کنه بدون دردسر پروژه پیدا کنی و تو کمترین زمان به درآمد برسی. به سوالات شما عزیزان در رابطه با این دوره و پرسش های مربوط به ادمینی اینستاگرام در همین صفحه پاسخ داده میشود.

هر چقدر توانایی بیشتری در زمینه‌ی مدیریت تبلیغات داشته باشید و بتوانید با کمترین مبالغ، بیشترین فالوور ممکن را ایجاد کنید، درآمد شما هم بیشتر خواهد بود. لازم نیست تمامی مهارت‌ها را بلد باشید تا کارتان را به‌عنوان یک ادمین شروع کنید. اما تفاوت یک ادمین با حقوق ۵ میلیون و یا حقوق خیلی بالا در ماه، در میزان توانایی‌های آن‌هاست.

برنامه ریزی به صورت منظم، تحلیل عملکرد محتوا و تعامل با مخاطب در بلند مدت به افزایش بازدید پیج کمک می‌کند. درک و تسلط بر الگوریتم اینستاگرام یکی از مهارت‌های بسیار مهم برای هر ادمینی است. برای اینکه بدانید چطور ادمین اینستاگرام شویم باید الگورتیم‌های آن را به خوبی یاد بگیرید.

در ادامه انواع ادمین اینستاگرام و وظایف ادمین اینستاگرام را با هم مرور می‌کنیم. اولین روش این است که نمونه کار بسازید به این صورت که یک پیج آزمایشی را راه‌اندازی کنید و آن را بالا بیاورید و مهارت‌های خودتان را در آن پیج به نمایش بگذارید. راه دوم این است که در سایت‌های فریلنسری فعالیت داشته باشید و از سایت‌هایی مثل پونیشا و انجام میدم برای پیدا کردن پروژه استفاده کنید. راه بعدی این است که شبکه سازی انجام بدهید و خدماتتان را تبلیغ کنید به این صورت که در گروه‌های مرتبط عضو شوید و یا از طریق اینستاگرام خدماتتان را معرفی کنید. برای ایجاد یک صفحه اینستاگرام کسب‌وکار، باید به بخش تنظیمات پیج خود بروید و گزینه تبدیل به صفحه کسب‌وکار را انتخاب کنید. برای اینکه بتوانید به طور مداوم و منظم محتوای باکیفیت تولید کنید، نیاز به یک برنامه‌ریزی دقیق دارید.

هدف اصلی این الگوریتم، نمایش محتواهایی است که بیشترین احتمال را برای جلب توجه و تعامل کاربر دارند. کار پیدا کردن برای ادمینی شاید آسون به نظر بیاد؛ اما رسیدن به درآمد میلیونی قطعاً نیاز به مهارت داره. ما به طور تضمینی بعد از دیدن دوره به بازار کار معرفیت می‌کنیم. پس از یادگیری مهارت‌های لازم، برای گرفتن پروژه می‌توانید در پونیشا یک پروفایل حرفه‌ای بسازید و با قراردادن نمونه‌کارها و رزومه‌ی خود، پروژه‌های بی‌نظیر بگیرید.

استفاده از این ایده‌ها در استوری‌های اینستاگرام می‌تواند به ارتقاء فعالیت‌های بازاریابی شما و افزایش فروش کمک کند. اما به یاد داشته باشید که محتوای شما باید جذاب، متنوع و ارزشمند برای مخاطبان باشد تا توانایی جلب توجه و ترغیب به اقدام را داشته باشد. از این رو آموزش ادمینی اینستاگرام راحت ترین و بهترین راه هست برای شروع شما که بدون نیاز به صرف وقت زیادی و فقط با دیدن این دوره شروع به فعالیت کنید و کار خودتان را راه اندازی کنید.

فرایند طراحی پست و استوری برای پیج اینستاگرام، باید به شیوه‌ای حرفه‌ای انجام شود. در این زمینه می‌توان از برنامه‌هایی مانند Canva، Adobe Spark و… استفاده کرد. با این ابزارها می‌توان طرح‌های خلاقانه و زیبایی برای پیج اینستاگرام طراحی کرد. توجه به مواردی مانند اندازه فونت‌ها، هارمونی رنگ‌ها، ترکیب مناسب تصاویر و متن و… نقش مهمی در جذب مخاطب ایفا می‌کند.

هدف من توی دوره‌های نوین، جابجا کردن کیفیت آموزش ایران و رسوندن اون به سطح جهانی بوده. برای همین، ماه‌ها زمان تیم خودم رو صرف طراحی و ساخت هر دوره کردم. در عین حال دوست داشتم بتونیم به رشد و به درآمد رسیدن دانشجوهای خودمون کمک کنیم. ممکن است ۳ ماه به‌صورت مداوم تولید محتوا کنید اما تعامل کافی از سمت فالوورها نبینید یا فروش آن‌چنان زیادی ایجاد نشود. به دنبال یک آموزش جامع و کامل برای آموزش صفر تا صد ادمین اینستاگرام هستید؟ اگر می‌خواهید با ذهنیت‌ها و مهارت‌های یک ادمین پردرآمد آشنا شوید دراین‌صورت این مقاله برای شماست.

برای همین در این مقاله سعی می‌کنیم، هرآنچه که برای تبدیل شدن به یک ادمین حرفه‌ای اینستاگرام نیاز دارید را به شما ارائه کنیم. بی‌اغراق شاید این مقاله بهترین آموزش رایگان ادمین اینستاگرام برای شما باشد. در این بین نقش یک ادمین اینستاگرام به عنوان کسی که مدیریت کامل صفحه و محتوای آن را برعهده دارد، بسیار به چشم می‌خورد. برای اینکه بتوانید به یک ادمین حرفه‌ای تبدیل شوید نیاز است که آموزش جامع و اصولی را بگذارنید تا با مهارت‌های کامل مدیریت یک صفحه اینستاگرام از جمله امنیت آن نیز آشنا شوید. افراد زیادی از ما این سوال را می‌پرسند که آیا آموزش پیش نیاز خاصی لازم دارد؟ من هیچ چیز بلد نیستم!

امروزه اینستاگرام به یک اپ جدانشدنی از انسان‌ها تبدیل شده است و هر روزه افراد زیادی وقت خودشان را در این شبکه‌اجتماعی صرف می‌کنند. برای ویرایش ویدیو و تصاویر، ابزارهایی مانند Inshot و Adobe Spark گزینه‌های خوبی هستند. این ابزارها به شما امکان می‌دهند محتوای تصویری و ویدیویی خود را ویرایش کنید. کسانی که می‌خواهند خودشان مدیریت پیج کاری خود را بر عهده بگیرند، یا قبلاً توسط ادمین یا شخص دیگری مدیریت میشده و حالا به فکر آن هستند که خودشان 0 تا 100 پیج را دست بگیرند. تسلط به فیلمبرداری و عکاسی حرفه‌ای هم به شما کمک می‌کند تا گزینه‌های بسیاری با بودجه‌های خیلی بیشتر به شما پیشنهاد شود.

مدیریت یک پیج اینستاگرام، کار ساده ای نیست و نیاز است برای استفاده هرچه بهتر از آن با موضوعات و الگوریتم های آن آشنا باشید تا بتوانید از حداکثر قابلیت های آن برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید. ادمین محتوا پیج اینستاگرام مسئول تولید محتوای مناسب و جذاب برای جذب و افزایش تعامل با مخاطبان هدف است. همچنین برنامه‌ریزی و طراحی استراتژی محتوایی برای پیج و نظارت بر کیفیت و انتشار به موقع محتواهای تولید شده بر عهده ادمین محتوا است. ادمین پیج اینستاگرام مسئول انتشار محتوای مناسب و هدفمند برای افزایش تعامل مخاطبان است. همچنین پاسخگویی به کامنت‌ها، افزایش دنبال‌کنندگان و جذب مخاطب هدف از دیگر وظایف اوست. افزایش تعامل در اینستاگرام یکی از کلیدهای موفقیت در ارتقا و جذب مخاطبین است.

برای دسترسی به مجموعه ای بزرگ از قالب و کاورهای خام ، ابزارهای کامل طراحی اینستاگرام روی دکمه زیر کلیک کنید. بنابراین از لیست مهارت‌ها، مواردی که برای شما اولویت دارند و در آن‌ها نیز ضعیف هستید را انتخاب کنید و سعی کنید روی آن‌ها مسلط شوید. استفاده از جلسات طوفان فکری یکی از روش‌های تقویت خلاقیت در تولید محتواست. یک کاغذ و قلم بیاورید و به مدت ۲۰ دقیقه به‌صورت پیوسته ایده‌های خلاقانه را برای تولید محتوا بنویسید.

بنابراین یادگیری این مهارت برای استفاده هنگام عقد قرارداد بسیار مهم است. البته داستان به اینجا ختم نمی‌شود، اگر در این مهارت حرفه‌ای باشید می‌توانید دستاورد خودتان را به کارفرما نشان دهید و به‌تناسب آن درخواست افزایش حقوق دهید. اما سهل‌انگاری در این مورد می‌تواند تبعات بسیاری بدی برای شما داشته باشد. فراموش نکنید که فروش همه‌چیز نیست و اعتبار کارفرما و پیج کاری او نیز بسیار مهم است.

تبلیغات کلیکی هدفمند در کاپریلا، هوش مصنوعی و علم داده را از یک سو و دانش تبلیغات دیجیتال را از سوی دیگر به هم می‌رساند. این احتمال را همیشه در نظر داشته باشید که ممکن است اینفلوئنسر موردنظر برایتان پیج فیک یا روح بزند و صفحه کسب و کارتان از طرف اینستاگرام بسته شود. این مورد را خیلی جدی بگیرید، چون خیلی از اطرافیانم تجربه‌اش کردند.

می‌خوایم ذره‌ای تردید برات نمونه، حتی اگر قبلا تنها کاری که با گوشیت می‌کردی زنگ زدن بوده باز هم می‌تونی یادبگیری. ما آموزش رو از بیخ و بن شروع میکنیم و نیازی به پیش‌زمینه‌ای ندارید. آموزش‌های این دوره در کنار کامل بودن، مثل روز روشنه و کاملا متوجه‌میشید که با هر برنامه چطوری باید کارکنید. دیگه لازم نیست ساعت‌ها وقت بذاری برای نوشتن متن، طراحی گرافیکی یا ساخت ویدیو. تو این دوره یاد می‌گیری از ایده‌پردازی تا اجرا رو سه سوته و فقط با هوش مصنوعی انجام بدی! خیلی از کارفرماهایی که آنلاین شاپ دارن، دنبال یک عکاس حرفه‌ای می‌گردن که سریع و حرفه‌ای از محصولاتشون عکاسی کنه.

به عنوان ادمین، شما باید با انواع روش‌های درآمدزایی که اینستاگرام ارائه می‌دهد، آشنا باشید و بتوانید آن‌ها را به شکلی مؤثر اجرا کنید. از همکاری با برندها و پیج‌های معتبر برای تبلیغ محصولات گرفته تا استفاده از تبلیغات پولی که خود اینستاگرام پیشنهاد می‌کند، هر روش می‌تواند یک مسیر سودآور باشد. همچنین، فروش مستقیم محصولات یا خدمات از طریق پیج، یک راهکار مطمئن برای کسب درآمد است.

خرید فالوور ارزان.خرید فالوور. خرید ویو اینستاگرام . خرید لایک اینستاگرام . خرید دایرکت انیوه . خرید پی وی pv تلگرام . خرید ربات اینستاگرام